Bine ai VENIT!!!...

Salut!Sper sa iti placa aici si sa gasesti cat mai multe lucruri interesante !!!...

luni, 3 august 2009

Romania!!!!...


Incredibil!!!Astazi am fost in Cluj si am ajuns si in IuliusMall(nu ma dau mare ca am fost in cluj) si cand ma duc la WC pe us scria "O Sug Bine 0741974783" ca in imagine, cand am vazut mam uimit si miam dat seama ca numai in Romania poti gasi asa ceva....si sa spun drept mam mai gandit ca poate o fi si Gay pentru ca a fost in baie la Barbati(dau cu parerea)...am ramas uimit de ce se poate intampla in Romania si mie si sila de ea....

2 comentarii:

  1. Dragul meu, din pacate asta nu se intampla doar in Romania. Dimpotriva, la noi inca mizeriile astea nu au atins nivelul din alte tari. Tocmai de asta e greu... sa fi lumina in intuneric.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ionel sa iti spun drept io nu am fost in alte tari si asa ca nu stiu nimik despre alte tari...

    RăspundețiȘtergere